
15
сентября
2022
02:05
Instagram Reels TikTok kimi məşhur servisə çevrilə bilmədi

Bundan əlavə olaraq hesabatda qeyd edilib ki, son 4 həftə ərzində istifadəçilərin Reels-ə olan maraqları 13.6% aşağı düşüb. Instagram-ın Reels bölməsinin əsas problemlərindən biri də az sayda orijinal kontentə sahib olmasıdır. Belə ki, Reels-də paylaşılan kontentlərin 1/3 hissəsi digər platformalardan olan repostlardır. Hətta müəyyən zaman aralığında Reels-də yalnız TikTok-dan olan videolar mövcud idi. Daha sonra Instagram bu cür kontentlərin reytinqlərini aşağı salacağı barəsində xəbərdarlıq etdi. İstifadəçiləri Instagram və Facebook üçün xüsusi kontentlərin hazırlanmasına cəlb etmək üçün Meta şirkəti hətta kontent yaradıcılarına ödənişlərin edilməsi yolunda ilin sonuna kimi 1 milyard dollar büdcə ayıracağına da söz vermişdi.
Hesabatda olan məlumata əsasən isə Reels müəlliflərinə hələ ki, cəmi 120 milyon dollar vəsait ödənilib. Meta şirkətinin təmsilçisi bildirib ki, avqust ayı üçün nəzərdə tutulmuş hesabatdakı məlumatlar artıq köhnəlib və mövcud olan vəziyyəti əks etdirmir. Şirkətin verdiyi məlumata əsasən Reels üzərindən olan monetizasiya yüksəlişi gözlənildiyindən daha artıq olub və kontent yaradıcıları ilə müxtəlif bizneslər bu məsələdə perspektivli nəticələr əldə edirlər. Bundan əlavə olaraq şirkətin bəyanatında qeyd edilib ki, əvvəlki zamanlar ilə müqayisədə hal hazırda Reels üçün kontent yaradanların və izləyicilərin sayı daha da artıb. Kontent yaradıcılarına 120 milyon dollar dəyərində ödəniş məsələsinə gəldikdə isə şirkət bunun da aktual olmadığını qeyd etsə də sözügedən məsələ ilə bağlı əlavə məlumat verməyib.