26
ноября
2023
18:28
Körpələr hələ doğuşdan əvvəl dil öyrənməyə başlayırlar - Alimlər deyir
Alimlər körpələrin hələ doğuşdan əvvəl dil öyrənməyə başladığını müəyyən edib.
Lent.az xarici mediaya istinadən xəbər verir ki, ana bətnində olan körpənin beyni dil elementlərini qəbul edir.
Əvvəlki araşdırmalara görə, doğulmamış uşaqlar hamiləliyin yeddinci ayında ananın bədənindən kənar səsləri qəbul edə bilirlər. Onlar ana bətnində analarının səsini tanıya, hətta nitqin ritm və melodiyalarını götürürlər.
Yeni tədqiqatda anaları fransızca danışan 33 yeni doğulmuş körpə iştirak edib. Körpələrə ensefaloqrafiya (EEQ) vasitəsilə beyin fəaliyyəti ölçülərkən, uşaqlar üçün "Qızıl qıfıllar və Üç Ayı" hekayəsinin fransız, ingilis və ispan versiyaları göstərilib.
Tədqiqatın əsas tapıntısı, sonuncu dəfə fransızca dinləyən körpələrin beyin salınımlarında uzunmüddətli temporal korrelyasiyaların (LRTCs) artdığını göstərməsi idi. Bu LRTC-lər nitqin qavranılması və işlənməsi ilə əlaqələndirilir. Başqa sözlə, doğuşdan qısa müddət sonra fransızcaya məruz qalma körpələrin sinir fəaliyyətinə nəzərəçarpacaq dərəcədə təsir edir.
Tədqiqatçılar uşaqların beyin fəaliyyətində LRTC-nin gücünü ölçmək üçün detrended oscillation analysis (DFA) adlı metoddan istifadə ediblər. Onlar LRTC-lərin xüsusi olaraq heca səviyyəsində nitq vahidləri ilə əlaqəli olan teta bandında gücləndirildiyini müşahidə ediblər. Bu tapıntı körpələrin beyinlərinin uşaqlıqda məruz qaldıqları dil elementlərinə uyğunlaşdırıldığı fikri ilə uyğun gəlir.
Bundan əlavə, tədqiqat dilin təsirinin prenatal dövrdə danışılan dilə xas olub olmadığını araşdırıb. Fransız dilini dinləyən körpələr məruz qaldıqdan sonra LRTC-də əhəmiyyətli bir artım göstərsə də, İspan və ya İngilis dilini dinləyən körpələr isə eyni təsir göstərməyib . Bu, prenatal dil təcrübəsinin yeni doğulmuş uşaqların dilə sinir reaksiyalarının formalaşmasında rol oynadığını göstərir.
Tədqiqatın nəticələri uşaqların hələ doğulmamışdan əvvəl dili tez öyrənmə və işləmə qabiliyyətinə işarə edir. Tədqiqat həmçinin göstərir ki, insan beyni artıq körpələrdə müşahidə edilən təsirli dil öyrənmə qabiliyyətlərinin əsasını təşkil edən effektiv dilin işlənməsi üçün optimallaşdırıla bilər.
Lent.az xarici mediaya istinadən xəbər verir ki, ana bətnində olan körpənin beyni dil elementlərini qəbul edir.
Əvvəlki araşdırmalara görə, doğulmamış uşaqlar hamiləliyin yeddinci ayında ananın bədənindən kənar səsləri qəbul edə bilirlər. Onlar ana bətnində analarının səsini tanıya, hətta nitqin ritm və melodiyalarını götürürlər.
Yeni tədqiqatda anaları fransızca danışan 33 yeni doğulmuş körpə iştirak edib. Körpələrə ensefaloqrafiya (EEQ) vasitəsilə beyin fəaliyyəti ölçülərkən, uşaqlar üçün "Qızıl qıfıllar və Üç Ayı" hekayəsinin fransız, ingilis və ispan versiyaları göstərilib.
Tədqiqatın əsas tapıntısı, sonuncu dəfə fransızca dinləyən körpələrin beyin salınımlarında uzunmüddətli temporal korrelyasiyaların (LRTCs) artdığını göstərməsi idi. Bu LRTC-lər nitqin qavranılması və işlənməsi ilə əlaqələndirilir. Başqa sözlə, doğuşdan qısa müddət sonra fransızcaya məruz qalma körpələrin sinir fəaliyyətinə nəzərəçarpacaq dərəcədə təsir edir.
Tədqiqatçılar uşaqların beyin fəaliyyətində LRTC-nin gücünü ölçmək üçün detrended oscillation analysis (DFA) adlı metoddan istifadə ediblər. Onlar LRTC-lərin xüsusi olaraq heca səviyyəsində nitq vahidləri ilə əlaqəli olan teta bandında gücləndirildiyini müşahidə ediblər. Bu tapıntı körpələrin beyinlərinin uşaqlıqda məruz qaldıqları dil elementlərinə uyğunlaşdırıldığı fikri ilə uyğun gəlir.
Bundan əlavə, tədqiqat dilin təsirinin prenatal dövrdə danışılan dilə xas olub olmadığını araşdırıb. Fransız dilini dinləyən körpələr məruz qaldıqdan sonra LRTC-də əhəmiyyətli bir artım göstərsə də, İspan və ya İngilis dilini dinləyən körpələr isə eyni təsir göstərməyib . Bu, prenatal dil təcrübəsinin yeni doğulmuş uşaqların dilə sinir reaksiyalarının formalaşmasında rol oynadığını göstərir.
Tədqiqatın nəticələri uşaqların hələ doğulmamışdan əvvəl dili tez öyrənmə və işləmə qabiliyyətinə işarə edir. Tədqiqat həmçinin göstərir ki, insan beyni artıq körpələrdə müşahidə edilən təsirli dil öyrənmə qabiliyyətlərinin əsasını təşkil edən effektiv dilin işlənməsi üçün optimallaşdırıla bilər.