^
U

Dəri prosedurları zamanı istifadə edilən tərkibində lidokain olan ağrıkəsicilər qıcolma və ürək problemlərinə səbəb ola bilər.

Bu barədə ABŞ Qida və Dərman Administrasiyasına (FDA) məlumat verib.

Lidokainli kremlər, gellər, spreylər və sabunlar mikrodermabraziya, lazer epilyasiyası, tatuaj və pirsinq kimi kosmetik prosedurlar zamanı yerli ağrıkəsici kimi satılır. Tərkibində 4%-dən çox lidokain olan məhsullar nizamsız ürək döyüntüsü, qıcolma və tənəffüs çətinliyinə səbəb ola bilər. Onlar həmçinin bir insanın qəbul etdiyi digər dərmanlar və ya əlavələrlə qarşılıqlı təsir göstərə bilərlər. Bu məhsulları dərinin böyük və ya qıcıqlanmış sahələrinə tətbiq etmək və ya anestezikləri plyonkanın altında və ya uzun müddət saxlamaq xüsusilə təhlükəlidir.

"Bu məhsullar istehlakçılar üçün qəbuledilməz risk yaradır və satışa çıxarılmamalıdır", - FDA qeyd edib.


Digər xəbərləri Azərbaycan dilində xüsusi Facebook səhifəmizdə izləyə bilərsiniz.

Bölmə: Qadın dünyası Oxunub: 2 Tarix: 7-04-2024, 14:25
Adınız:*
Sizin e-mail:*
Şəkildəki kod: *
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив
MobTop.az MobTop.az MobTop.az